Najzdrowsze chipsy z jabłek

WYJĄTKOWE CECHY

porcja naturalnych prebiotyków

CHIPSY Z JABŁEK – NAJZDROWSZE I NATURALNE PREBIOTYKI

Dlaczego jako przekąskę proponuję chipsy z jabłek?…bo są naturalnie słodkie, totalnie uzależniające a przy tym zawierają pektyny, które są naturalnym prebiotykiem i przyjacielem naszych jelit.

Składniki

  • 2 większe jabłka pokrojone w cienkie plastry
  • ½ łyżeczki cynamonu cejlońskiego ma najbardziej słodkawy smak

Przygotowanie

  • Jabłka obsypać cynamonem z 2 stron.
  • Rozłożyć na papierze do pieczenia i piec w temp. 95st.C przez około 2.5godz.
  • Po upłynięciu połowy czasu, jabłka obrócić na drugą stronę.
  • Po wyciągnięciu z piekarnika jabłka nadal będą nabierać chrupkości.

Dodatkowe informacje

JABŁKA – są cennym źródłem potasu, wapnia, żelaza, magnezu, cynku oraz witamin C, B, E i beta karotenu. Obfitują w polifenole, które mogą przyczyniać się do obniżania ciśnienia i zapobiegać chorobom serca. Zawierają kwercetynę, która wzmacnia układ odpornościowy. Pomagają utrzymać prawidłowy poziom cukru we krwi oraz obniżają poziom cholesterolu.
CYNAMON – posiada wiele właściwości zdrowotnych, przyczynia się do obniżania poziomu cukru we krwi oraz zmniejszenia ryzka występowania chorób serca. Zawiera antyoksydanty- polifenole o działaniu przeciwzapalnym. Wspomaga pracę układu pokarmowego a jego właściwości prebiotyczne promują wzrost pożytecznych bakterii jelitowych.

Przedstawione przeze mnie materiały w żadnym wypadku nie są poradami medycznymi. Stanowią jedynie zbiór informacji i nie służą do diagnostyki medycznej. Użycie opisanych metod, substancji czy jakichkolwiek wskazówek wymaga konsultacji lekarskiej. Nie ponoszę żadnej odpowiedzialności za skutki zastosowania zawartych informacji.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Ocena przepisu




Close
AromatZdrowia.pl © Copyright 2021. All rights reserved.
Close